Vavyan Fable járt nálunk.

2012.10.03. 14:14

Nagy megtiszteltetésben volt részünk az elmúlt napokban, hiszen egy illusztris vendég járt nálunk Vavyan Fable írónő személyében. Úgy gondolom, az állatok iránti szeretet az, amiért ellátogatott hozzánk, és ez a közös érzés igen hamar utat adott lelkünknek ahhoz, hogy megtaláljuk a közös témát, mely mindkettőnk életének fontos része. Jó volt vele beszélgetni, megnyíltam előtte, hiszen olyan dolgokról beszélgettem vele, melyekről senki mással. Úgy éreztem, nagyon régóta ismerem őt, és most nem az írónői mivoltjára gondolok, hanem valami másra, melyre magamnak sem tudtam magyarázatot adni. Pár mondat után nyilvánvalóvá vált, hogy Ő is a lovak szerelmese, és eszembe jutott sokszor szoktam mondani, a ló a természet legcsodálatosabb lénye, oly tökéletes, mint maga a természet, és nem véletlen, hogy megérinti a lényük az írókat, költőket, festőket, szinte minden művészeti ágban megtalálható a ló. Nagyon büszke vagyok, ha csak egy pár órát is együtt tölthettem egy ilyen gazdag érzelemvilágú emberrel, mint Vavyan Fable.

11111111111fable.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr464817801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása