Vágta a nagy legelőre

2012.05.17. 19:43

Úgy érzem eljött a napja, mikor kiengedhetem lovaimat a nagy legelőre, természetesen nekik is a legnagyobb örömükre. Vártam, hogy nőjön, erősödjön a fű, de sajnos a kevés csapadéknak köszönhetően ebben az évben nem olyan csodálatos a legelőnk, mint szerettem volna. Az elmúlt napokban már kaszáltunk nekik, hogy hozzászokjanak a zöldhöz, persze végül is a 3 hektáron, melyen ezidáig voltak ott is már kezdett sarjadni a fű, amit annak és rendje módja szerint ők ki is tapostak, és bizony meg kellett dolgozniuk ha egy kis zöldet is akartak csipegetni a részükre kitett széna mellett. Annyira okosak! Tudták a haditervemet, mert ahogy megláttak bennünket Győzivel, ahogy baktattunk az emelkedőn az általuk sóvárgott terület kapuja felé, mind körénk gyűlt, és csak nektek mondom el, hogy míg ezen mulattam mi járt a fejemben: szerintem egymásnak mondogatták, húúha, gyert

ek gyorsan, ez nem csak afféle sétafikálás köztünk, itt valami jó buli készül. És az, hogy hogy fogadták a még nagyobb szabadságot, és a legelőt méltán tükrözik a

képek, és a hamarosan felkerülő videó a Youtubera.

lovakvágta 011.jpg

lovakvágta 030.jpg

lovakvágta 070.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr604522862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása