Ezek történtek....

2013.03.25. 20:47

Az elmúlt napokban születtek kis gidák, volt ivartalanítás, örökbe fogadtak egy kutyusunkat, volt kovács, de erről most nem csináltunk képeket, mert már Dezső Gergelyről annyi kép van a blogon, hogy már Kiszel Tünde is megirigyelhetné. :) 

Ricsi kutyánk ivartalanítása
Ricsi, kiről már előző írásainkban hírt adtunk. Túlesett az ivartalanításon. Az elmúlt hétvégén nálunk járt egy család, kutya örökbefogadás céljából, és úgy néz ki, hogy őt választották. Mivel még nem volt ivartalanítva, azon melegében, hogy idekerült, és amúgy is gondoltam, hely ráérünk arra még, több okból kifolyólag. "Kárt" nem tud tenni egyik szuka kutyánkban sem, mivel, hogy ők ivartalanítva vannak, és mert Ricsi elkülönítő kennelben van, mert még a lába sem tökéletes. Úgyhogy nem volt mit tenni, be is jelentkeztünk Erdélyi dokihoz, hogy megbeszéljünk egy időpontot. A doki hívott, hogy bajban van, mert az asszisztensének valami halaszthatatlan fontos dolga akadt a műtét időpontját illetően, úgyhogy szüksége lenne segítségre az ivartalanításhoz. Ohh, én gondoltam, szívesen segítek!!! :) A megbeszélt időpontban ott is voltunk. Ricsi, selyempipi, és Tara. Én lelkesen, ők kevésbé... Pedig Tara és selyempipi csak egy egy szurit kapott. A Doktor úr instrukciókat adott a műtét kimenetelével kapcsolatban, mi hogy fog történni, és mi lesz az én dolgom. Úgy bemosakodott a műtéthez, mintha egy szívátültetésre készültünk volna, de végül is nagyon értékeltem hozzáállását magamban. Ahogy mondta, bontogattam a kesztyűt, gézlapokat, szikét, szépen sorban. A műtét alatt végig magyarázta nekem, mit miért csinál, miért van szükség erre, miért van szükség arra, miért kell lefogni az eret, nem minden kutya egyformán vérzékeny, stb stb... :) Persze végül is volt már részem ivartalanítás, vagy kisebb műtét végzésének bepillantásában, de ez akkor is más volt, itt én voltam az asszisztens!!! :) :) Irigykedve néztem a műtét végén, ahogy a Doktor úr gyönyörű, szabályos öltésekkel összevarrta a sebet, hiszen nekem, nem szégyenlem, nő létemre sokszor gondot okoz egy folt bevarrása is. Az idő gyorsan elszaladt, pikk-pakk készen lettünk, én megköszöntem, hogy segíthettem, sokat tanultam anatómiából, és mire soraimat írom, már Ricsi is túl van a nehezén, hiszen rendületlenül ugrál kennelje rácsán, reménykedve érte jön az új gazdi.

Előkészítve

P1000727_1.JPG

P1000725.JPG

Elkezdődött a műtét

P1000728.JPG

Tara szurit kapott

P1000730.JPG

Az egyik tollasunk is megbetegedett, kapott szurit, úgy néz ki meggyógyul

P1000731.JPG

P1000732_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr835171391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása