Ropi ment, Loki jött

2012.03.30. 11:29

Még ki sem hűlt Ropi helye, és mi máris egy új kutyussal "gazdagodtunk" aki fajtáját tekintve, valószínűleg egy kis Corgi keverék. Ahogy átadta nekem a doktornő a kutyahordozóba zárt apró kis jószágot, láttam rajta a félelmet, és nagyon megsajnáltam, és örültem, hogy befogadtam őt. Alig tudtam kivenni szorult helyzetéből, annyira félt az embertől és az érintéstől. Az útszéléről szedték össze őt borzasztó kimerült állapotban, és vitték az állatorvosi rendelőbe, állatszerető emberek. A dokik ellátták, beoltották, de mivel ott nem maradhatott és két napig nem kereste őt senki, kérték a segítségünket. Rossz, hogy nem tudom nevén nevezni őt, éppen ezért el is neveztük Lokinak. Ettől függetlenül még reménykedem benne, hogy megtaláljuk a gazdáját, két hétig nem adjuk oda másnak, csak az eredeti tulajdonosnak, aki tudja igazolni fényképpel és a megfelelő okmányokkal, hogy övé a kutyus. Ha nem jelentkezik eredeti gazdája, várjuk az új örökbefogadót. Kicsit félénk, de nagyon kedves kutyus, úgy érzem nagyon szerették őt.

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr64349862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása