Kedves Blog olvasók!

Talán emlékeztek még a Hatvan és Hort közötti horror tanyáról elkobzott három ló történetére. Hát persze, hogy emlékeztek, hiszen írtam már róla a blogban, vagy a honlapon. Nos, hát körülük való Baravó, a lovak réme, a póniméretű csődőr fenevad. Illetve már nem csődőr, mert idekerülése után gyorsan megfosztottam ettől a rangjától... És az emberekkel már nem is fenevad. Két kanca barátnőjével tengette nyomorúságos életét, kik közül az egyik már igen-igen ivarérett volt, és ősi ösztöneire hivatkozva bebiztosította fajfenntartási kötelezettségét az immáron minden irányban kikerekedett Bizsu névre hallgató kanca leánynak. Ahogy teltek a hónapok, én nagy nagy megnyugvással konstatáltam, hogy milyen szépen kezdik összeszedni magukat rémséges állapotukból ezek a kobzott lovaim. Feltűnt az elmúlt hónapban Bizsu egyre gömbölyödő pocakja, de mi csak azt mondogattuk egymásnak, milyen szépen összeszedte magát, milyen szépen kerekedik, aminek végül is annyira nem is kéne már kerekednie, hiszen egy ló esetében az sem jó, ha kövérke. Egészségi okokból kifolyólag sem. A nagy gyönyörködés közepette, jutott eszembe, a gondolat, hogy mikor is került hozzánk??? Jézusom! Áprilisban! Ó bakker, akkor még együtt volt Bravóval a csődőrrel, aki ugyebár akkor még csődőr volt, gyenge vigasz, hogy már régóta nem az. Szóval elkezdtünk értelmesen gondolkodni, február környékén lehet hogy lesz egy új lakója állatotthonunknak egy csikó képében. Egyik szemem sír, a másik nevet, hiszen egy istállóba nincs is meghatóbb pillanat egy csikó születésénél. Sajnos bennem mégis kavarognak az érzések, hogy vajon mi lesz vele élete során, hová kerül, kinek adhatom oda, ki lesz az, aki igazán megérdemli őt?! Hát nem tudom, én most még egy kicsit reménykedem benne, hogy "csak sokat evett", vagy tán ilyen fajta........... Még egyben bízom minden beképzeltség nélkül, "jó gazda szeme hizlalja a jószágot" Holnaptól nem is nézegetem annyit, hátha lelapul a hasa. Megnézte már messziről jött vándor, ki biztos jobban ért a lovakhoz mint én. de Ő is csak annyit mondott: "Azt mutatja..." Mármint hogy vemhes... Megnézettem állatorvossal, ki szintén hasonlót mondott ha nem is ilyen szavakkal, és ultrahang vizsgálatot javasolt. De most már úgy vagyok vele, most már olyan mindegy, a vizsgálat költségén inkább zabot veszek, oszt lesz ahogy lesz.:)) Ígérem közhírré tétetem!

U.I.: Nagyon izgulok, mi lesz a vége, csikó e vagy fogyókúra...:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr633591283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magichand 2012.01.20. 09:46:50

Ha csikó lesz, mindenképpen látni szeretnénk! Bízom benne, hogy lesz szerető, gondoskodó gazdája. Bár olyan lehetőségeink lennének!
süti beállítások módosítása