Legelőtakarítás

2012.04.24. 20:37

Egy csodálatos hétvégén vagyunk túl, végül is szinte minden napom csodálatos, hiszen megadatott nekem a sorstól, hogy abban a világban élhetek, amely sokszor göröngyös úton halad, melyet már gyermekkoromban megálmodtam. Ez a hétvége attól volt csodálatos, hogy rengeteg olyan ember jött el a meghirdetett legelőtakarításra, kik hisznek bennem, méltónak tartanak a barátságukra és a szeretetükre. Úgy gondolom a mai világban ez igen csodálatos érzés, és egy biztos ami közös bennünk, az állatok szeretete, védelme és tisztelete. Nagyon jóleső érzés volt, hogy 10 óra körül csak azt láttam, hogy jönnek, csak jönnek az emberek, lapáttal, gereblyével, gyerekekkel, kutyákkal, sokukban régi és új ismerősöket fedeztem fel, jelenlétükkel biztosítva, nem feledtek el bennünket. Volt aki Dunaújvárosból vonattal jött gyermekével, csak azért, hogy segíthessen. A Daewoosok csapatából is (kikre sokszor és szeretettel gondolok) eljött egy fiatal pár, itt volt Ági, még egy Biotint is hozott Barbinak. Itt volt Meggyes is, aki direkt úgy vett ki szabadnapot, hogy itt lehessen, itt volt Adrikám Szilaj tolmácsa, elkísérte kolléganője, szomszédja, akinek kedves lányától kikötőszárat, és patatisztítót kaptak lovaim. Ezen a napon látogatott meg Benkő Péter színművész is, kihez évek óta barátág fűz, mely a lovak szeretetéből fakad. Nem is tudom sorolni végül is, hiszen oly sokan voltunk, és az én szívem csordultig volt szeretettel irántuk! Kihasználtam a napot a "semmittevésre" bőrkeményedéses tenyeremet nem szaporítottam még többel, csak gyönyörködtem bennük, ahogy önfeledten gereblyézték, és lapátolták a kupacokat, melyek végeláthatatlannak tűntek, pici gyerekek a felnőttekkel együtt. A Facebookra feltett képeken is szemet gyönyörködtetőek! Az ilyen, és ehhez hasonló napok tudatosítják bennem az érzést, hogy márpedig vannak jó emberek is a Földön, annak ellenére, hogy az elmúlt években már egyre kevésbé hittem ebben, csak meg kellene találni egymást, és az érzés, hogy vannak ilyen emberek akik hittel és szeretettel gondolnak ránk, erőt ad ahhoz, hogy ne adjuk fel elhivatottságunkat az állatokért, hiszen egyre több ember szívében ott van a Bottyán Equus Ló és Kutyaotthon létezése. Ezúton is szeretném mindenkinek megköszönni, hogy itt voltatok, megtiszteltetek munkátokkal, és csak reménykedni tudok benne, hogy lesznek még ilyen csodálatos napjaink.

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr414471493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása