Ma nálunk járt a Duna Tv!

2011.11.16. 20:00

A mai nap igen izgis volt, legalábbis nekem!

Tudniillik állatotthonunkban jártak a Duna Tv munkatársai. Telefonon történt előzetes megbeszélésünk alapján szerettek volna riportot készíteni velem, illetve állatotthonunkról. Nagyon örültem érdeklődésüknek, hiszen akárhogyan is nézzük ez egy jó kis reklám állatotthonunk létezéséről. S mint tudjuk ez igen sokat nyom a latban. Két órára volt megbeszélve, persze természetesen késtek...:) Amúgy is a gyomrom görcsben állt, mert olyan szinten tudok izgulni, hogy az hihetetlen, pedig már igen sok interjún túl vagyok. Ahogy felkerül rám a mikroport, onnantól kész! Azt sem tudom mit is mondjak, pedig tudom, hogy mit kéne mondanom, de mégis... Egyszer megkérdeztem egy riportert, mi lenne, ha csak úgy leülnénk beszélgetni Ő és én, mint két jó barát, Ő megjegyzi, és elmondja amiről beszélgettünk...:) Jót nevetett, és dobta az ötletem...:) Na mindegy, túl voltunk a riporton, lekerült a kamera is az állványról, és mi tök közvetlenül elbeszélgettünk arról, mire is voltak kíváncsiak itt a Bottyán Equus Állatotthonban. Bezzeg a lovaim olyan szinten produkálták magukat, hogy nem győztem kapkodni a fejem, ki mit csinál! A héten kezdtem összeszoktatni a "ménest" három tavasszal elkobzott lóval, rendesen állt  a bál a karámban! Megemlíteném, hogy pont ebben az időpontban volt két kedves hölgy látogató, riporterünk még őket is megszólaltatta. Majd visszanézem a tv-ben mit nyilatkoztak rólunk:))) Hát ma ez történt a Bottyán Equus háza táján, azon kívül, ami történt. :) És miután elmentek, és én leeresztettem, mint egy lufi, arra gondoltam, bár sokszor állhatna görcsbe a gyomrom hasonló látogatóktól...:))

Jaaa, és még este elszaladtam kisállatorvosunkhoz, mert az egyik kutyánknak, név szerint Beninek sok ronda bibírcsók nőtt az "arcára"...
No meg kifizettem tartozásom az előző héten történt két kutyus ivartalanításáért. Nagyon rendes doki Ő, megérti elhivatottságomat, sokszor méltányosan számol, és sokat segít nekem. Ezúton is köszönöm Dr. Erdélyi Gábornak a sok segítségét!:)

 

 Póni és Csacsilesen...

 

 

Még Szilajt is szóra bírták:

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr653388033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása