2012.09.20. 21:36

Itt vagyok, nem tűntem el, csak nagyon összefutnak a napok, és én nem győzöm magam utolérni. El vagyok keseredve a széna, szalma helyzet miatt, de úgy gondolom, mindig volt valahogy, ezután is lesz, és ti, akik remélem néha kíváncsiak vagytok a velünk való történésekre, erőt adtok nekem, hogy ne adjam föl elhivatottságom. Annyi minden történt velünk, körülöttünk, hogy nem is tudom hol kezdjem, úgyhogy el is kezdem, tudniillik már nekem is hiányzott, hogy írjak.

Túl vagyunk Bizsu, Barka, Bravó, Bingó örökbe adásán, ami nem volt semmi, mire megtaláltam a megfelelő örökbefogadókat és a megfelelő helyet számukra. Nem volt könnyű Fájó szívvel néztem utánuk, ahogy a lószállítók kigurultak a kapun. Pedig az elmúlt majdnem két éve alatt, igyekeztem őket nem közel engedni a szívemhez, mert nem akartam újra átélni az érzést, melyet Csoki távozása okozott. Mindannyian első próbálkozásra fölmentek a lószállítóra, mely hihetetlen volt számomra, hiszen mikor először találkoztam velük, állatorvosi segítséget kellett kérnünk, hogy fel tudjuk őket tenni, és most bíztak bennünk, és én úgy éreztem, hogy becsapom őket... Ezen is túl kellett lennem lelkileg, de vigasztal, hogy nagyon jó helyre kerültek, és lovakat tisztelő és szerető emberek lettek a társaik

Biztos emlékeztek az erdőben talált cicára. Sajnos a cicát el kellett altatni, mikor másnap mentem érte, a doktornő alapos kivizsgálása után közölte, hogy az ultrahang vizsgálat során derült ki, hogy a cica valószínűleg fagyállót nyalt föl, amely már teljesen tönkretette a veséit. Nagyon sajnáltam őt, hazahoztuk, és tisztességben eltemettük.

Örökbefogadás Bravó...
Bravó Nógrádba került, egy gyönyörű tanyára, melynek a neve Cservölgypuszta, és mint utólag kiderült, némi meglepetést okozott az őt oly izgatottan váró három lónak és egy csacsinak. :)
Mert hogy az utólagos élménybeszámolóból megtudtam, hogy új helyén is előbújt belőle a kisördög, mely egy kis fejtörést okozott új gazdáinak, hogy hogyan tovább. Azóta az újabb fejlemények szerint Bravót egy kancával különtették egy karámba és éli boldog életét, és őrzi szerelmét. Az új gazdája szerint Bravó nagyon kedves embertársaival, sőt, már fel is ült a hátára, és azt mondta, hogy Bravó egy csodálatos ló. Érdekes módon nem tudom, hogy miért, ez a kis gengszter állt legközelebb a szívemhez, úgyhogy jól meg is sirattam. Lótársaival nem volt valami toleráns, de bennünket embereket nagyon szeretett, feledtetve velünk az első találkozást. Ahogy időm engedi, meg fogom őt látogatni, és reménykedem benne, hogy új családjával boldog lesz.

Bingó örökbefogadása....
Nos, Bingó szerencsére a közelünkben talált új otthonára, egy hagyományőrző kis csapat által működtetett lovasbázison, Veresegyházán. Egy 12 éves kislány lesz a társa, akinek szülei reménykednek benne, hogy Bingó, és a kislány jól kiegészítik majd egymást, és együtt fedezik fel a lovaglás csodálatos érzését. Őt sűrűbben fogom látni, hiszen itt van a közelünkben, és láthatom, ahogy felnő.

Folytatás következik...

11111111111BINGO1.JPG

11111111111BINGO2.JPG

111111111111BRAVO1.JPG

111111111111BRAVO2.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr154791357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása