A tegnapi nap folyamán letartóztattunk egy lovat, mivel hogy többszörös visszaesőként, sokadszorra is megszegte a rá vonatkozó törvényt tartózkodási helyét illetően. Viccet félretéve, megosztom Veletek a történetet. Az elmúlt fél évben több segítségkérő hívást is kaptunk őrbottyáni lakosoktól, hogy egy ló kóborol Őrbottyán utcáin, veszélyeztetve ezzel az autósok biztonságát, no és persze a saját magát. Az első találkozásom vele akkor volt, mikor pár hónapja este kaptam egy telefonhívást, hogy egy ló kóborol az utcán, tegyünk valamit, hiszen az autósokra ráhozza a szívbajt. Autóba pattantunk, kötőfékkel, vezetőszárral fölszerelkezve, Rá is találtunk a kocsma előtt békésen legelészve. Akkor még nem tudtuk ki a gazdája, ezért egy jó fél órás egyik lábamról a másikra álldogálás után úgy döntöttem, hazahozzuk őt a menhelyre, reménykedve abban, hogy minél hamarabb megtalálja a gazdája. Így is történt, másnap jött érte, de erről már részletesen beszámoltam egy régebbi írásomban, "találtunk egy lovat" címmel találjátok meg, ha nem emlékeznétek rá.:) Rá pár hétre már régi ismerősként köszöntöttem őt, és akkor egy lovas ismerősünk haza is vitte őt, miután már tudtuk hol lakik. Rá pár napra ismét riasztottak, hát gondoltam, ennek már a fele sem tréfa, de ismét haza lett vezetve a paci. Pénteken hazafelé tartva kaptam egy kétségbeesett telefonhívást, miszerint egy családi ház kertjében van a mi kis csavargó lovunk, a szülők dolgoznak és egyedül vannak otthon a gyerekek. Azért azt meg kell említsem, igen talpraesett volt az egyik gyerek, aki az útról bevezette a kertbe a lovat, hogy nehogy baleset történjen. Szörnyű még belegondolni is, milyen tragikus dolgok történhettek volna! Most már nagyon pipa voltam a ló tulajdonosára, mert úgy gondolom felelőtlenül tartja lovát, és nem vette komolyan a tanácsaimat lova biztonságos őrzésével kapcsolatban. Kihívtam a rendőrséget, és egyben megtettem a feljelentést felelőtlen állattartás vétsége miatt. Természetesen a tulajdonjogát igazoló okmányok sem kerültek elő...Amíg ezek az okmányok nem lesznek meg, és nem tud megfelelő tartási körülményeket biztosítani a lónak, addig új barátunk az alapítvány vendégszeretetét élvezi.

11tartóztatott.jpg

111tartóztatott.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr774687643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása