A vártnál sokkal többen jöttek el Márton Zsófi és Bertalan Zsolt előadására. Nagyon készültem, és izgultam, hogy minden jól sikerüljön. A nagy istállóban lakó lovainkat ezen a napon bent hagytuk, és elmondhatom róluk igen kultúrálltan viselkedtek, és hallgatták végig az előadást. A nagy meleg miatt úgy gondolom nem voltak igazán szomorúak, hogy csak délután keveredtek ki. Azt azért tapasztalatból tudom, a lovaink a megszokástól eltérő dolgokat nem igazán szeretik, hiszen ők megszokták, hogy reggel fél hét- hét körül kettesével mennek a legelőre, természetesen előbb megpucolva, paták leápolva. Mahókám, az öreg telivér volt, aki közbenjárásommal vállalkozott arra, hogy rajta szemléltesse Zsolt mondandóját. Bogyó, amint látszik a képeken is, sokszor rendbontó magatartást tanúsított, hiszen örökké bökdöste, molesztálta a hozzá legközelebb ülő hallgatót. Néha Barbi és Bogi párbeszéde zavarta meg az érdeklődők figyelmét, mely az idő múlásával egyre hangosabb lett. Zsolt előadása után egy kis szünet következett, melyet beszélgetéssel és a menhelyen élő állatok bemutatásával töltöttünk. Magam részéről istenien éreztem magam, jó volt együtt tölteni egy pár órát olyan emberekkel, akik hasonlóan gondolkodnak a lovakról, mint én. Jól esett hallgatni az elismerő szavakat, melyeket szívtam, csak szívtam, csak szívtam magamba, és úgy érzem erőt adtak ahhoz, hogy soha ne adjam föl elhivatottságom! Természetesen biztos vagyok benne, hogy mindannyian sokat tanultunk Zsolttól és Zsófitól, mely tudást majd tudjuk alkalmazni a lovak gyógyításában, és ha ez mégse menne önállóan, hozzájuk fordulhatunk bizalommal, melyet Nektek is ajánlok.:)

azeloadas.JPG

azeloadas2.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr344643372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása