Hétfőn kora délután egy házaspár látogatott el hozzánk, mondván már régóta készültek meglátogatni bennünket, de most hírét vették Matyi és Laci elkobzásának. Ahogy kiléptem a kertkapun, hogy üdvözöljem őket, olyan érzésem volt, mintha régi ismerősök jöttek volna hozzám, hiszen a nevemen szólítottak. Gondoltam az Éva, egy olyan snassz név, amit könnyű megjegyezni valakiről, ha már hallották. Szoktam mondani, hogy a névnapom is elbújik a karácsonyi ünnepek mögé...:) Körbevezettem a területen látogatóinkat, közben bemutatva nekik védenceimet. Legutoljára hagytam Matyit és Lacit, (nem bírok megbarátkozni ezzel a két névvel.......) kik az erdőben egy elkülönítő karámban múlatják az időt hallgatva a madárcsicsergést új barátaik a kecskék szomszédságában. Ahogy közel értünk hozzájuk, láttam arcukon a döbbenetet, melyet a két ló látványa nyújtott. Vigasztaltam őket, na meg magamat, hogy meglátjátok, egy jó félév múlva rájuk se fogtok ismerni, én megígérhetem ezt, hiszen jó pár hasonló állapotú ló került már állatotthonunkba. Egyelőre óvatosan mérjük nekik az ennivalót, szép fokozatosan emelve a napi adagot. Jó lenne nekik könnyen emészthető lómüzli, és különböző vitaminok, melyek segítik szervezetüket. Nagyon jót beszélgettünk természetesen a lovakról, hiszen nekik is van lovuk, sőt amit még különösen jól esett hallanom, Mészáros Gyula tanítványok voltak. Búcsúzáskor megköszöntem látogatásukat, és mondtam nekik, hogy szeretettel várom őket ezután is. És most jön az igazi meglepi! Másnap délelőtt csöngetett a postafutár, és egy csomagot adott át, mondván a Bottyán Equus Lómenhelynek jött. Mikor kibontottam majdnem elsírtam magam, hiszen a dobozban Matyi és Laci számára küldött vitaminok voltak! Koncentrált probiotikumok, táplálék kiegészítő, és én tudtam, hogy a tegnapi pár volt, akik megajándékoztak bennünket ezekkel a Matyiék számukra most oly fontos készítményekkel. Miután telefonon beszéltem velük, és megköszöntem az adományt, elmondták egy részét tőlük, s egy részét Equimins táplálék kiegészítők forgalmazójának cégétől kaptuk. Hát mit ne mondjak, nagyon jól esett, és nagyon nagy segítség most nekünk az effajta adomány. Ezúton is szeretném megköszönni a kedves Párnak, és az Equimins cégnek a segítséget, remélem olvassák ókor ókor a blogomat. Nagyon köszönöm Nekik, hogy távozásuk után úgy érezték, hogy méltóak vagyunk arra, hogy megőrizzenek bennünket a szívükben a látottak alapján, mert végül is számomra ez a legnagyobb elismerés!

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr364542639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása