Kellemes meglepetéssel ért véget a tegnapi nap számomra. A délutáni órákban egy házaspár keresett telefonon, miszerint egy egy év körüli Labrador kutyát elütött egy autó. Na nem ez volt a kellemes meglepetés, hanem az, amit mindjárt elmesélek. Szóval telefonon hívtak, hogy most hogyan tovább, mit is kezdjenek ezzel a szegény elütött kutyával, akinek a hátsó lábán egy nagyon csúnya seb éktelenkedik a gázolás következményeként. Nekem nagyon szimpatikus emberek voltak, többek között azért, mert nem mentek el a kutya mellett, miután látták, hogy mi történt. Elvitték az állatorvoshoz, aki akkor éppen nem rendelt, de végül is elmondásuk szerint anyagilag se lett volna jó a kutya orvosi ellátása maguk részéről megtették amit lehetett. Éppen ezért maradt a Bottyán Equus, hátha tudunk segíteni... Az elmúlt napokban megfogadtam, nem fogadunk kutyát, míg nem tudom őket biztonsággal elhelyezni, elkülöníteni egymástól, új kennelekre lenne szükségünk, de azért egy balesetes kutya hallatán nem tudtam nemet mondani, úgyhogy mondtam, hozzák a kutyust. És ők hozták is, 10 percen belül meg is érkeztek, egy "kamasz" Labrador kan kutyával, aki úgy örült nekünk fogadásakor, mint valami régen látott barát örül a találkozásnak. Ez így indulásnak jó is volt, de bizony a látvány, ami a hátsó lábán látható sérülésből adódott, az már nem volt jó, hiszen a csontja is látszott, úgy ki volt hasadva a bőre, és a húsa. Sebtében átvettem jóakaróitól a kutyát, és indultunk is Erdélyi dokihoz. Már nem is csodálkozott isménti találkozásunk miatt, és új védencem látványától. Elmeséltem hozzám kerülésének történetét, ezután a Doktor úr megvizsgálta a kutyust. És most jön a csoda! Az igazi csoda, melyet egy állatvédő érezhet igazán, ha ilyet tapasztal. Képzeljétek el, volt benne chip!!!!! Egy igazi chip!!!!!!!!!!!! Melynek azonosítása után, mely végül is egy pár ezer forintos költség amely  a kutyatulajdonosnak reményt ad, ha elkóborol a  chip segítségével másodpercek alatt meg lehet találni szeretett kutyáját. Miután felocsúdtam meglepetésemből és másodperceken belül előttem volt a gazdi telefonszáma és címe, kinek át is adtam szeretett kutyáját, igen nagy megnyugvással tértem haza az enyémekhez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr284515300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása