Az elmúlt hétvégén az a megtiszteltetés ért, hogy Kaszna Kata meghívott bennünket egy általa szervezett családi napra, a Pestújhelyi Közösségi Házba. Erre a napra szabadnapoztam magam állataimtól Regina lányomra bízva a napi teendők elvégzését. Reggel 9-re voltunk hivatalosak és persze szokásos formámat hozva, csöppet el is késtem... De hát olyan bonyolult állatotthonunkból elindulni, mert biztos valami mindig közbejön. Vagy valakik összeverekedtek, vagy összerúgták a port, vagy jön valaki, szóval nehéz... És így volt ez most is! No, mindegy, kevéske késéssel oda is értünk, és már kezdtek gyülekezni az emberek. Kata határtalan szeretettel fogadott, Ő is ebbe hozta a formáját, hiszen mindig örül, ha találkozunk. Csuda egy nő, és én irigylem a habitusáért. (Na jó nem irigylem, csak nagyon bírom:).) Elfoglaltuk a részünkre felállított sátrat, sebbel-lobbal kipakoltam lovas cuccaimat, hogy mire a gyerekek a mi sátrunkhoz érnek, számon tudjam kérni tőlük a lószerszámok terén való tudásukat. Rövid idő után el is kezdődtek a programok, hát volt itt minden! Hastáncosok, versmondás, négylábú, és gazdi táncprodukció, hat állomásos vetélkedő a gyerekeknek, különböző feladatok megoldásával, kutyaszépségverseny, egyszóval mindenféle jó pofa dolog, természetesen az állatokkal a középpontban. A kutyaszépségversenyt Pegi kutyus egykedvűen szemlélte, aki elkísért bennünket a rendezvényre. Sőt, még örökbe is akarták fogadni, csak én nem adtam:D Engem választottak az egyik zsűritagnak a szépségverseny ítészei közé, mely feladatomat igyekeztem a legjobb belátásom szerint teljesíteni, de kérem szépen, menetközbe rájöttem, nagyon nehéz úgy zsűrizni ha szebbnél szebb fajtatiszta kutyák sorakoznak fel előtted, ilyen masni, olyan masni... a sok keverék között, úgyhogy úgy gondoltam szépnek könnyű lenni, de bájosnak és természetesnek nem. Tehát a pontozásomnak, melyben igen nagy nyomást gyakoroltam zsűri társaimra, meg is lett az eredménye, egy tüneményes ki tudja ki fia, borja keverék kutyus személyében,  ki úgy vonult végig a pulpitus előtt, a megérdemelt első helyezetével, mint aki már az elejétől tudta volna, hogy ő lesz az első. Nagyon kellemes napot töltöttünk együtt, mi állatszerető emberek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr404501043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása