Majdnem elfelejtettem Veletek megosztani azt a szomorú hírt, hogy Bravó ismét az elkülönítő karámban van. Úgy gondoltam Sárit és Szilajt, no és Bravót ismét megpróbálom összeszoktatni a ménessel. Sári és Szilaj teljesen normálisan viselkedett miután kivittük őket is a legelőre. Egy kicsit nyugodt is voltam, hiszen "szegről-végről" ismerték már egymást, a közös istálló és a karámok fölött átszaglálást illetően. Sári és Szilaj szorosan egymás mellett állva várták a többiek támadásait, ami hál' Istennek elmaradt, illetve nagyon gyenge ijesztgetésben ki is merült. Sajnos Bravóból újfent kibújt a kisördög, mert egyik pillanatról a másikra támadásba lendült a tőle sokkal nagyobb méretű, de betegségéből, illetve korából kifolyólag gyengébb társai ellen. Reménykedtem benne, hogy talán felhagy ezzel a viselkedésével, de nem tette. És mi, amíg leoltottuk veszettségoltással a népes kutyafalkámat olyan szinten bántalmazta Maholt, az öreg kancát, hogy szegény tiszta harapás volt. Nagyon mérges lettem Bravóra, és azonnal behoztuk őt. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy miért viselkedik így társaival, én tisztában vagyok vele, hogy a lovak között is megvan a hierarchia, lehet, hogy őbenne még ennyire élnek az ősi ösztönök, hogy a gyengéket el kell űzni a ménesből? És hát ebben a ménesben szinte mindenki gyengének számít, aki nem öreg. Szomorúan nézem, ahogy egyedül tölti a napjait az elkülönítő karámban, egy kicsit vigasztal, látszólag ő nem szomorú. Lehet, hogy ő így boldog, hogy nincs ellenfele? Nagy kérdés számomra, talán egyszer kapok rá valami értelmes magyarázatot, lehet az is, hogy fóbiája van ha sokan veszik körül őt?! Sárival és Szilajjal olyan jól kijött, míg csak hárman voltak... Végül is akkor sem büntethetem Sárit és Szilajt azzal, hogy nincsenek kiengedve a legelőre, csak azért, hogy Bravó ne legyen egyedül, hiszen mér növöget a fű!

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr884414291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása