Május 20.-án ismét lesz Bottyán Equus futam, ami már hagyomány számba megy a Kincsem Parkba. Félreértés ne essék ez alapítványunknak nem hoz támogatást anyagi téren, de úgy gondolom sokszor többet ér az elismerés, melyet a Kincsem park vezetőségétől kapunk azáltal, hogy népszerűsítik a Bottyán Equus Alapítványt. Nagyon jó érzés volt a tavalyi futamnál ahogy álltam a korlát előtt és vártam a startot, ahogy vágtáztak azok a gyönyörű egészséges lovak, és én tényleg elhittem és azt éreztem öreg, beteg társaikért futnak. Ha visszagondolok még most is könnybe lábad a szemem. Imádom hallgatni a lovak patájának dobogását, ahogy a ménes elindul, hogy még a Föld is beleremeg, akkor úgy érzem ez a legcsodálatosabb érzés a világon. Csak vágtázni szabadon, versenyezve a széllel. Mindezért a csodálatos lehetőségért ezúton is szeretnék köszönetet mondani Csordás Zsuzsinak, akit a barátomnak tekintek, ki a lovak szerelmese, immáron az alapítvány egyik kuratóriumi tagja, melyért külön hálás vagyok Neki, és persze azért a sok igyekezetért, melyet a lovakért, és értünk tesz. Köszönet a Kincsem Park Vezetőségének a megtiszteltetésért, hogy Népszerűsítik Állatotthonunkat, és természetesen azoknak a lovaknak, akik értünk versenyeznek ezen a napon.

Képek a tavalyi futamról:

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr54362180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása