A Váci Kerületi Állategészségügyi és Élelmiszerügyi hivatalból volt nálunk ellenőrzés. A Doktornő szigorúan végignézte, amiért voltaképpen jött, ezek után természetesen miről is beszélgethettünk volna, mint az állatvédelemről, no és főleg a lovakról. Mint kiderült neki is van egy lova, kiről sokat mesélt és én boldog voltam, ahogy beszélt róla. Mikor búcsúzásra került a sor (természetesen mindent rendben talált) miután végigvezettem állatotthonunk területén és bemutattam védenceinket egytől-egyig, csak annyit mondott: "Önök boldog emberek lehetnek és csak gratulálni tudok". Kell ettől szebb hétvége? Mikor becsuktam utána a kaput és kutyafalkám szűnni nem akaró ugrálása, tolongása kíséretében elindultam az istálló felé, úgy éreztem, a sok nehézség ellenére én tényleg egy boldog ember vagyok.

Önzetlen, tiszta szívű emberek által, kik új reményt hoztak az életembe, egy új kutyacsalád került a Bottyán Equus-hoz, nyolc kölyökkutya és egy anyakutya személyében, ideiglenes elszállásolásra. A történetük hosszú, de nálunk levő létük igen rövid lesz, hiszen egy hónapon belül elviszik Őket Németországba. Velük kapcsolatban minden anyagi terhet ez a maroknyi ember, köztük Ági és Mariann fedez. Csak reménykedni tudok, hogy Németországban megtalálják a felelősségteljes gondolkodású, szerető gazdájukat.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr284131223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása