2012.01.18. 18:45

Ma ismét kovács járt nálunk, csak most egy másik. Barbika kapott egy új szilikonos gyógypatkót. Barbikám türelmesen hagyta, hogy körbejárjuk, szemlélgessük a kováccsal fejünket összedugva konstatáljuk a szomorú tényt, hogy Barbi új patája nagyon lassan nő. Szegénykém már úgy látom beletörődött bokszfogságába, de én bízom benne, hogy tavasszal már kint lehet a legelőn társaival. Végül is ez a mai nap nyugodtság szellemében telt, minden állatom nagyon aranyos és kedves volt. Ki is használtam ezt a hangulatot, úgy hogy a mai nap a kutyafürdetés jegyében zajlott. Körbeszimatolással döntöttem el, hogy kinek érett meg a szőre egy kis felfrissülésre. Három kutyust találtam alkalmasnak a fürdetési hajlamaim kiélésére. A kiválasztottak nem nagy örömére. Én nem is tudom honnan tudják, hogy milyen merényletre készülök ellenük, mire kiengedtem a megfelelő vízmennyiséget, úgy kellett levadásznom őket, hogy ki legyen az első áldozat... Szerintem ha a délelőtti órákba engedek vizet a kádba, az már gyanús nekik. Vagy a fürdetés előtti körbeszaglás válik nekik gyanússá, én már nem is tudom. Na mindegy, túlestünk a fürdetésen, Szotyi, Döme, Teszkó úgy illatozott mint egy rózsacsokor. A többiek csak irigykedve szimatolgatták őket körbe. Hát ilyen kis laza volt ez a mai nap. Természetesen a mindennapi teendők mellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr633574545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása