Hétvége, hét eleje

2012.01.10. 18:45

Az elmúlt hétvége hál'Istennek igen mozgalmasan telt állatotthonunkban!

Szeretem, imádom ha sokan jönnek hozzánk!:) Voltak látogatók, kik ígéretükhöz híven visszatértek jó hírünket víve, felpakolva minden finomsággal, hasznos dologgal, lovaink és kutyáink legnagyobb örömére, na és persze az enyémre! Nagyon jó érzés mikor visszatérnek hozzánk emberek egyszeri látogatás után. Jól esik, szinte erőt ad a rólunk alkotott véleményük, vagy amikor megkérdezik tőlem, hogy melyik ló az öreg, vagy melyik a beteg? Ezek azok a kérdések, és vélemények többek között melyek erőt adnak ahhoz, hogy ne adjam föl elhivatottságom, mert az állatszerető embereket is boldoggá teszem azzal amit itt nálunk látnak. Soha nem akkor kérek segítséget mikor megmentek egy-egy állatot, de büszkén megmutatom milyen volt és milyen lett pár hónap elteltével gondoskodásunknak hála. Ahhoz, hogy az állatokat hozzájuk és magamhoz méltó körülmények között tudjam tartani sokszor szeretnék segítséget kérni, mert az elmúlt évek alatt rájöttem egyedül nem tudom felvenni a harcot a kegyetlen emberekkel szemben. Tehát egyedül nem megy, mert igen sokan lettünk, és úgy látom nagyon sok állatnak lenne még szüksége arra, hogy befogadjuk.

Három kiskutyát fogadtak örökbe egy kedves, szimpatikus házaspár személyében, telefonon kerestek meg, látták az egyik hirdetésünket és nagyon megtetszettek a kutyusok nekik, úgy hogy mondták a telefonban kettőt szeretnének vinni, de a végén hármat tettünk be az autóba.:) Azt mondta a hölgy, ahol kettőnek jut, ott jut a harmadiknak is. Igen, gondoltam magamban, én is így kezdtem a lovakkal és mire észbe kaptam 12 lett és ezért létrehoztuk az alapítványt, hogy minél több lónak tudjuk megadni a hozzájuk méltó megöregedés esélyét állatszerető emberek segítségével. De hát ez már oly régen volt! Egy másik adományozótól érkezett egy kutyaház, aminek perceken belül lett is lakója. Itt járt nálunk a kovács, egyszerre három lovacskám kapott új patkót, név szerint Bogi, Pajkos és Szilaj. Szerencsére nem kell minden pacira patkót tetetni, csak azokra, akiknek nagyobb gond van a patájával. Itt Őrbottyánban leesett az első centiben is mérhető hó, mely nagy része időben mérve főleg az úton délutánra már el is olvadt... Hát én nem értem ezt az időt, illetve értem, csak nem szeretek róla beszélni, hogy mi miért történik az időjárással kapcsolatban a mai világban, mert akkor csak elgondolkodom a következményeken, és az régen rossz! A lovak élvezték a hóesést, olyan négylábasokat ugráltak, hogy csak na!:) Azt gondolom, ha lenne rá lehetőségük, akkor még hócsatákat is vívnának egymással. Sajna a bohóckodásukat nem tudtam megörökíteni, csak a havas tájat, és benne őket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr943534956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása