Pegi és a Többiek

2012.01.08. 21:46

Ti, kedves Olvasók, nem is gondoljátok milyen boldogság egy használt kutyaházat kapni. Hát persze, hogy nem, hiszen nincsen ilyen sok kutyátok, mint nekem!:) Tudniillik megint kaptunk egy puccos kis kutyaházat! Csodálatos dolog az internet világa, mert hogy oda írtuk, hogy nagy szükségünk lenne többek között kutyaházakra, hiszen az elmúlt hónapokban igencsak megszaporodott kutyáink létszáma. Félő, hogy ez egyre növekvő tendenciát fog mutatni az elkövetkező időkben, hiszen jön az ebadó! Mit jön?! Már itt van! De tudjátok mit, aki ezt az összeget nem vállalja be, az nem is érdemli meg, hogy legyen egy igaz barátja, mely barátságra csak egy kutya képes! Félek egyre felelőtlenebb vagyok, hiszen egyre több kutyabarátom van, kikért felelősséggel tartozom. Igyekszem bennük tudatosítani, azt az érzést, hogy akik őket elhagyták nem rosszak, csak átmenetileg változtak meg... És a csúcs, hogy úgy érzem el is hiszik nekem, és mind a barátom!:) Végül is boldog vagyok, hogy erre az útra léptem amin járok, de be kell hogy lássam néha segítségre szorulok, mert anyagilag is nagy felelősség ennyi állat tartása. Ezért is kérlek Benneteket, segítsetek örökbefogadókat találni kutyáimnak, mert tudom, hogy még nagyon sok elhagyott kutyának lesz szüksége ránk! Pegi, a Labrador egyre több időt tölt kint a kertben a többi kutyával. Még egy kicsit húzza a lábát, de szerintem pár nap és teljesen meggyógyul! Végig, míg én Barbi lovamat pucolgattam a többiekkel barátkozott. Közben érdeklődő pillantásokat vetett Barbi felé, látszott rajta, hogy azon gondolkodik vajon milyen fajta kutya lehet?:)) Valószínű Pegi eddig még nem találkozott a természet legcsodálatosabb lényével, a Lóval.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr663529949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M. Olivér 2012.01.09. 13:23:59

Sziasztok!
Találkoztam az új kiskutyával. Amikor mentem "le", hogy vizet töltsek a vödörbe, úgy őrizte lent a "helyét", hogy nem tudtam bemenni. Győzit kellett megkérnem, hogy töltse meg ő. Remélem ha jobban lesz, el tudjuk őt is vinni a többiekkel sétálni!
süti beállítások módosítása