Kimenős voltam!

2011.12.06. 19:09

 

 Úgy döntöttem, már nem is írom, hogy hétvége, hiszen mindig hétvége van, olyan hamar elmegy egy hét, hogy szinte fáj! Bizony bizony kimenős voltam a tanyáról, még pedig a lovas világkupán voltam! Sajnos minden igyekezetem ellenére a fogathajtás közepére értem oda, pedig úgy érzem ez az egyetlen lovas sport amely egy kicsit közel áll a szívemhez.
Bánatomra nem magyar győzelem született, de hát ez már tavaly is így volt. Ha valaki nem tudná, az Ausztrál versenyző nyert csodálatos lovaival. Lázár Zoltán negyedik lett. Kár-kár! Nem tudom mit károgok annyit, hiszen voltak Ők már világbajnokok, mármint a Lázár fivérek, úgyhogy méltán lehetünk rájuk büszkék! Azért azt is gyorsan elmondom, Lázár Zoltántól kaptuk a jegyeket. Jó, mi?:)
Azt hiszem én nem vettem volna jegyet, mert nem volt nehéz kiszámolnom, hogy a négy jegy árából (amit szeretettel kaptam) két és fél nagykocka szénabálát vehetek....és ha ebben az ínséges időkben választanom kell, akkor asszem a báláknál maradok!
De végül is jutott is, maradt is, és én jóleső érzéssel konstatáltam, hogy milyen sok lószerető ember él Magyarországon. De vajon mi miért nem érzékeljük ezt az Adó 1% felajánlásánál??? :( Tán azért, mert a paci.hu-n azt olvastam, hogy „melyik kutyamenhelynek adjuk az adó 1%-ot?” beszélgette két lovas ember!!! No nem mintha bármi gondom is lenne a kutyákkal, hiszen állatotthonunkban lassan több kutyus él, mint ló, és én imádom őket is!
TUDOM!!!!!!!! Mert nem tudnak rólunk….. Vagy: Kevés a marketingünk….. De hát ezekre már nem marad energiám, időm, és pénzem, elismerem! Na mindegy, optimista ember vagyok, az is maradok, hiszek Istenben és a csodákban, márpedig azok vannak, higgyétek el, ha én mondom!:)
Visszatérve eredeti témámhoz, vagyis a kimenős napomhoz, jó volt látni azt a sok gyönyörű, ápolt, egészséges lovat, mely nekem ritkán adatik meg ha kilépek a tanyáról.
És zárszóként, azzal a gondolattal a fejemben jöttem el a rendezvényről, talán ezeket a lovakat kikkel sikereket érnek el gazdáik, egy életen át megbecsülik… Úgy legyen!

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr523443695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magichand 2011.12.18. 19:50:40

Nálad is látni gyönyörű, ápolt lovakat. Azt mondták az amerikai barátaim, hogy ez egy nagyon jó hely, teljesen rendbe jönnek a lovak, nem is gondolták volna, hogy milyen állapotban és körülmények közül kerültek hozzátok. És ez a Te érdemed, a veled élőké, dolgozóké.
És ne csüggedj, leszek én a marketingesed, a védenceid iránti szerelemből. Ha rajtam múlik, előbb-utóbb mindenki tudni fog rólatok, akinek szíve van! :))

equusmenhely 2011.12.20. 21:12:03

@magichand: Nagyon nagyon köszönöm szép szavaidat, az állatotthonunkban élő lovak és a magam nevében!
süti beállítások módosítása