Szombat délelőtt a Rex kutyaotthon, illetve Király Péter és Susy Utzinger közös szervezésében megtartott állatmentéssel foglalkozó előadáson voltam. Úgy gondoltam érdemes elmennem, és csak tanulhatok az ott hallottakból. Azt mondják a jó pap is holtig tanul.:) nagyon sok érdekes dolgot hallottam, tehát igaz a mondás! Végül is azért is megérte, hogy elmenjek, mert sok régen látott ismerőssel találkoztam. A szünetben elbeszélgettünk természetesen az állatvédelemmel kapcsolatos ügyes-bajos dolgokról. Jaj mi is volt még aznap??? Kutyáim nagy bánatára nem jöttek a kutyasétáltató kétlábúak, betegségre hivatkozva, ezért aztán hazaérve, ahogy beléptem a kapun nem is tudom hányan, de nagy üdvrivalgással ugrott a nyakamba egy kutyafalkaJ Elhalmoztak szeretetükkel, boldogságukkal, hogy hazajöttem, persze ők erre a nap bármely pillanatában képesek ha meglátnak. Gyorsan össze is dobtam egy kis rántott sajtot ebédre, és utána irány a lovak! Hónapok óta bokszfogságban élő Barbikát kitettem egy kicsit szellőzni a kikötő elé, hogy egy kicsit járja át a szél.  Míg dús sörényét fésülgettem, beszámoltam neki arról, mit is tanultam az előadáson aznap.

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr843385328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

z8 2012.01.12. 13:01:45

helyesírás: újat nem újjat

equusmenhely 2012.01.13. 19:28:59

Kedves Z8-as úgy érzem egy régi "kedves ismerőst" üdvözölhetek benned, de szólj ha tévedek...:)) Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet a helyesírási hibámra, szerintem ha jobban tudnád a helyesírás szabályait mint én többet is találtál volna, persze csak akkor ha rendszeres olvasója vagy a blogomnak.:) Persze nem mondom, hogy nem örültem volna jobban ha bármely állatokkal kapcsolatos témához szólsz hozzá, tanácsot, adsz, illetve kérsz... Tudod jó pap is holtig tanul, legyen az helyesírás, vagy bármi egyéb, és még annyit a témával kapcsolatban, én ha valakit megszólítok mindig odaírom a nevem... üdvözlettel: Rédei Éva
U.I.: Kérlek ezután is olvasd tovább a blogomat, és hívd fel a figyelmem a legkisebb helyesírási hibákra is!:)
süti beállítások módosítása