Ez év tavaszán szelektív hulladék gyűjtőből került állatotthonunkba négy kiscica, igen rossz egészségi állapotban. Állatszerető emberek közreműködésével. Telefonon kerestek meg mi tévők legyenek a cicákkal. Tiltakoztam ellenük, mivel ez egy lómenhely lennénk, de senki sem fogadta be őket. Gondoltam elférnek a többi 26 cica mellett.

összebújva a dobozban...

etetés 2 óránként...

Meg is érkeztek, a doboz méretéből azonnal leszűrtem, hogy a családom miden tagjának velem együtt meg lesz a az elfoglaltsága két óránként, az elkövetkező hónapokban. Kinyitva a dobozt négy ici pici cica aludt mély álomban mit sem tudva a körülöttük zajló eseményekről. Elbúcsúztam a jótevőktől, közelebbről is szemügyre vettem őket, se a szemük, se az orruk nem volt még nyitva. Előkerültek az apró cumik, hiszen mindig fel vagyunk készülve a váratlan vendégekre.Sajnos a négy cicából kettő elpusztult a rákövetkező nap, hogy a menhelyre kerültek. A megmaradt két kis kandúrt elneveztem Totónak és Lottónak, bízva abban, hogy meghozzák állatotthonunknak a szerencsét.

a két tesó...

 

Egy szónak is száz a vége, Totó és Lottó gyönyörű fekete cicává érett. Nyomatékosan kezdték tudtomra hozni jelenlétüket illatfelhőt hagyva maguk után, hol a szoba sarkában, hol csak úgy jártukban keltükben.  Túl vagyunk az ivartalanításon, melynek fontosságát nem győzöm hangsúlyozni a felelőségteljes állattartással kapcsolatban.

A bejegyzés trackback címe:

https://equusmenhely.blog.hu/api/trackback/id/tr453289277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása